7 ianuarie 2016

Blogu' în engleză

N-am mai blog-uit demult pe oracle-cookies, blogu' pe care mai scriam articole în engleză. Bine, nici aici nu prea a fost activitate în ultima vreme. În fine, idee e că nu prea mă mai simt atașat de oracle-cookies, dar a fost o experiența interesantă, dat fiind că a fost prima tenativă de blog-uială.

Ce m-a făcut să renunț, printre altele, a fost și GUI-ul puțin cretinel din Blogger. Nu mă împac nicicum cu editarea într-un textarea în browser. Scriam în Vim, dup-aia copy&paste în browser. Aiurea! Prin urmare am început să-mi fac un fel de wiki personal, dar folosind Vim-ul meu pe steroizi, din care salvam în Dropbox și, mai departe, se sincroniza automat cu platforma de blogging Scriptogr.am. Era mai mult un blog privat, deși, dacă știai link-ul, nu era nici o problema în a-l accesa. Ca idee, mi-a plăcut. În plus, faptul că scriam în markdown era un avantaj pentru că nu mai trebuia să-mi bat capu cu tot felul de tag-uri.

Oricum, Nelly Furtado are dreptate în cântecelu' ei: "All good things come to an end"... Băieții de la Scriptogr.am închid mustăria!



Asta e! Prin urmare a trebuit să migrez spre altceva. Pentru ca vroiam să păstrez același stil în care notițele le scriu în Vim, am ales varianta Github. Deja am niște proiecțele p-acolo, de ce nu și blog-ul? Prin urmare, pentru cine-i interesat, adresa noului blog în engleza e: http://talek.github.io/blog/.

Na, că i-am făcut și reclamă!

0 commentarii: